dijous, 13 de desembre del 2007

Les protestes contra la meva persona s’escampen...


N’hi ha que sembla que aquests dies no tenen feina i es dediquen a organitzar campanyes en contra meu. Aquest any els d’Igualada i tota la colla d’Osona i la Vall del Ges ja han iniciat activitats per marginar-me del seu Nadal.

Els d’Igualada l’any passat van tenir molt de ressó,... enguany tornen a la càrrega amb una campanya per fomentar les tradicions catalanes entre els més petits, amb tallers i xocolotades.

A més es veu que et canvien una figura meva per un tió. Estem arreglats, aviat no seré a cap façana d’aquesta ciutat. Fins i tot l’any passat vaig haver de fer una carta per demanar a la gent que em tornés cap a casa, vist que no els agradava gaire la meva presència.

Carta del Pare Noel

A Vic, Torelló, i altres pobles del voltant es caguen en mi. Amb el títol “Cagum el pare Noël” han engegat un seguit d’activitats per distreure el personal i fer-los oblidar la meva presència. Aquests ja fa anys que batallen contra la meva persona i cada cop la gent de la Catalunya interior em té menys apreci...

Campanya “Cagum el Pare Noel”

A altres llocs que s’han organitzat per amargar-me les festes són a Vilafranca , Figueres , Girona , Ripoll,...

Segur que aquest Nadal sortiran com bolets els grups contraris a la meva presència... ja veurem si tenen èxit! Jo, intentaré posar-los les coses difícils!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi estic del tot d'acord.Però què passa amb totes aquelles famílies que han decidit compartir la seva vida amb gent amb altres tradicions?
La meva la comparteixo també amb Santa Claus,( que arriba el dia 25 com passa a Anglaterra) per tant, a casa meva ho hi faltaran pas, ni el Caga Tió, ni el caganer, ni l'arbre de nadal ni evidentment Santa Claus, i axí també ho trasnmetré als meus fills.No s'ha de ser ni exclusiu ni excloent, per cel.lebrar unes bones festes de nadal.

Anònim ha dit...

No som exclusius ni excloents, no estem en contra de altres tradicions ni cultures, el que pasa es que s'ens infla el cap amb la campanya de Nadal de tots els comerços, que fan oblidar als petits i a molt grans els arrels del nostre poble, agafan d'uns altres països tradicions per escorar-nos les butxaques, cada un es lliure cel·lebrar el Nadal com vulgui, però entenc que si no volem deixar de ser un poble orgullos de nosaltres mateixos no em d'oblidar les nostres tradicions ni les notres arrels.

Anònim ha dit...

ei, he dit que hi estava d'acord.a mi tambe se m'infla el cap de tanta història...però no és una cosa que passi només per nadal, no??
i això de respectar les tradicions forànees també entra en el fet de no voler deixar de ser un poble orgullos de nosaltres mateixos?
poder jo li vec un altre punt de vista....
però ei, poder només és el meu punt de vista...