divendres, 12 de desembre del 2008

I no paren de fer-se’n ressò

Aquesta gent ja m’està tocant els nassos. Els del “Cagum el Pare Noel” no paren de desprestigiar-me i han muntat una sèrie de tallers perquè els nens venerin les figures avorrides del tio o dels reis enlloc de la meva personalitat global. Quins pagesos estan fets!! A Catalunya Ràdio també parlen de la meva desgràcia, i fins i tot el bloc de Lo Consueta ha organitzat una campanya contra la meva figura, en què dia a dia van apareixent il·lustracions denigrants cap a la meva persona. Em sembla que això no té aturador...

3 comentaris:

Txevi Rovira i Montells ha dit...

Doncs que et bombin rodanxó sense escrot!!! web oficial de la campanya Cagum el Pare Noel: www.cagumelparenoel.cat

Anònim ha dit...

Lo Consueta de Reus, amb totes les seves forces aliades, està ensenyant en el seu entorn territorial, la veritat de les teves malifetes. Al bloc, a la premsa, a la ràdio, o a la televisió, sempre en defensa del nostre Tió. Apa salutacions i torna cap a Felatònia o com es digui.

Anònim ha dit...

No et preocupis Sinterklaus si la gent es parés una mica a interesarse per la teva veritable història i entenguessin que encara que no sigui aquí, milions de nens a tot el món viuen amb ilusió la teva arribada...què hi farem!encara en som uns quants els que creiem que per educar i créixer no cal despretigiar tradicions forànees!!Compartir és viure i sobretot Respecte!salut i força