dimecres, 28 de novembre del 2007

Ja sóc aquí!


Ja estic a punt! A moltes viles i ciutats catalanes em podeu començar a veure, especialment en basars xinesos i altres botigues de decoració.

Per mi arriba la meva època de l’any preferida. Per mi podré fotre’m a casa de tothom i ser presents als nadals dels catalans... i desbancar així altres competidors meus que no m’agraden gens. Qui pot creure’s que picant un tros de fusta, es poden obtenir regals? Qui pot ser tan innocent de creu amb uns paios foscos, que diuen venir d’Orient per portar il·lusió als més petits de la casa?

L’any passat les coses ja no van anar-me gaire bé als Països Catalans. Diversos grups van intentar espatllar-me la festa, fent mofa de la meva persona i promovent campanyes en favor del tió o dels reis. Aquí us deixo uns enllaços.

Diari Avui

La veu de l'Anoia

BonRotllo.CAT


Campanya a Osona

Racó Català

Espero que enguany no em costi tan acostar-me als nens catalans. Total, no hi ha color entre unes tradicions antiquades i arcaiques, seguides per quatre gats, comparades amb la meva persona, coneguda arreu del món, amb vocació global i universal i que intenta acabar amb totes aquestes ridícules tradicions per imposar-ne una de sola. Fins aviat!!



PARE NOEL _