divendres, 7 de desembre del 2007

La violència contra els pares noels


L’any passat no va ser fàcil. Només de recordar-ho ja m’esborrono. He estat voltant una estona per internet i ja em començo a acollonir del què em pugui passar aquest any.
I és que a molts llocs dels Països Catalans hi ha gent que no els agrada la meva presència. Són quatre gats tancats de mires que no saben com perdre el temps i no combreguen amb l’esperit consumista del Nadal. L’any passat van intentar amargar-me la festa, veurem que passa enguany...
Els atacs a la meva persona van ser molt durs. Jo no sé perquè els jutges i policies no actuen davant de tanta violència. Us en penjo alguns exemples:
Vídeo Escamot Tió
Un altre vídeo d’un altre escamot
Campanyes contra els pares noels
Comunicat de l’escamot Tió
Un altre comunicat
Segrest de Pares noels
Recursos contra els pares noels
Espero que aquest any no proliferin més iniciatives d’aquestes. Només tornar-ne a veure les imatges, ja em roda el cap!!