dimecres, 19 de desembre del 2007

Cada cop em sento més rebutjat…

A mida que passen els dies, em sento més i més rebutjat. Si us fixeu en l’enquesta del meu bloc, hi ha una majoria absolutísima contrària a la meva presència i favorable al cutre del tió. Però que passa? Que als catalans ja no els agrado? Perquè deu ser que prefereixen una soca buida a un paio trempat i universal com jo?
Bé jo crec que això és degut a la gent que es dedica a malparlar de mi. És per això que us deixo més mostres de campanyes de rebuig a la meva persona...

La primera torna a ser un joc on es dediquen a tirar-me el més lluny possible. La veritat és que no sé què els he fet jo perquè em tractin d’aquesta manera... aixafar-los les pròpies tradicions? Bah, home!!
Veure joc
La segona és aquest muntatge, amb tocs una mica “gores”, on directament el tió em vol assassinar. Jo no sé què pensa la gent quan es dedica a fer-me mal d’aquesta manera... bé, de tot plegat ja em faig a la idea que en aquestes terres no sóc gaire benvingut. Potser l’any que ve hauré de repensar-me venir als Països Catalans vist tot això...


Veure muntatge