diumenge, 23 de desembre del 2007

Em sembla que me’n vaig

Ja falta molt poc pel meu dia preferit. Normalment en aquesta data es culminen els meus intents de colar-me a totes les cases, a les celebracions particulars, als àpats familiars, als balcons, als centres comercials, a les escoles, a la televisió, als anuncis...

Enguany, però, arribo a la cita una mica cansat. Mireu si no aquest anunci on rebo per totes bandes. Veure video.
Les diferents campanyes que han fet contra mi, el fet que cada vegada hi hagi més gent que es plantegi defensar les pròpies tradicions enlloc de la meva figura universal. Precisament aquest cap de setmana es multipliquen arreu els cagations populars, i la campanya “Cagum el pare Noël” (enllaÇ!!!!) arriba al seu punt culminant.

Fins i tot el dia 25 a Igualada celebren una festa en contra la meva persona. Diuen “Que no et prengui el pèl el pare Noël” i presentaran una rumba en contra meu... a més de fer apologia de la figura del tió, i cantar nadales on em criticaran durament. Caram, n’hi ha que no paren ni un moment...

Estic trist. Molt trist. Crec que us demanaré que em torneu cap a casa... i que us quedeu amb la figura del tió, si així ho voleu. Però no puc tirar la tovallola encara, aviam com passo el dia de Nadal...