divendres, 28 de novembre del 2008

Arriba un altre Nadal i ja sóc aquí

Un any més ja s’ensumen les festes nadalenques, i em disposo altra vegada a fotre el nas a les llars catalanes. Aviam si aquests catalans entenen d’una vegada que amb les suades i carrinclones tradicions dels reis, el caganer, els pastorets i, especialment, el tió, no es pot anar enlloc.

Quin Nadal que ens espera!! Com sempre alguns energúmens intentaran boicotejar la meva presència als Països Catalans, però enguany vinc disposat a donar canya. Sense anar més lluny, són molts els que estan proclamant mentides sobre la meva persona, especialment via Facebook, però ja n’anirem parlant...

En aquesta foto podeu veure la meva arribada a Barcelona després d’un viatge molt llag i atrafegat. Amb tant de moviment em va agafar gana i vaig aprofitar per anar al meu establiment preferit. Em sento privilegiat de poder gaudir d’autèntic fast food americà per aquestes contrades, és l’únic que m’entra (ves a saber que et donen aquests catalans). Sort que d’aquí poc també podré gaudir-ne a Igualada.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

IMPOSTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

MOR!

Anònim ha dit...

Claus GO HOME!!!